انعقاد قرارداد ساخت و فروش ۱۰۰ دستگاه واگن لبه‌بلند ۶۸ تنی میان شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان و واگن پارس

همکاری شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان با واگن پارس در قالب یک قرارداد انبوه حدود ۴۰۰ دستگاهی خواهد بود که در تاریخ چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، قرارداد نخستین سری آن، ۱۰۰ دستگاه واگن لبه‌بلند با ظرفیت ۶۸ تن، منعقد شد. پیش‌بینی می‌شود با اجرای این قرارداد به میزان حدودی ۲۰۰ میلیون تن کیلومتر در سال به ظرفیت ناوگان شبکه حمل ریلی به منظور حمل مواد معدنی و محصولات صادراتی اضافه گردد.

پیرو قرارداد میان شرکت سریر لجستیک هوشنمد ایرانیان و واگن پارس مپنا و به گفته مدیرعامل محترم شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان، جناب آقای مهدی گلشنی، تا کنون قرارداد ۴۰۰ دستگاه واگن با شرکت واگن پارس مپنا توسط این شرکت منعقد شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده نیز تا ۸۰۰ دستگاه واگن لبه بلند با واگن پارس قرارداد منعقد شود.

وی افزود، رقم این قرارداد به لحاظ ریالی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در فاز نخست است و همچنین این واگن‌ها در مسیر یزد برای هلدینگ چادرملو استفاده خواهند شد.

به گفته مدیرعامل محترم شرکت واگن پارس مپنا، جناب آقای مرتضی ملانژاد، همکاری شرکت سریر با واگن پارس در قالب یک قرارداد انبوه حدود ۴۰۰ دستگاهی خواهد بود که امروز قرارداد ۱۰۰ دستگاهی آن منعقد شد و تا پایان بهمن‌ماه جاری تحویل شرکت بهره‌بردار می‌شود.

همچنین وی ارزش هر واگن را ۷۰ هزار یورو عنوان کرد و افزود تمام شرایط برای تولید و تحویل به هنگام این میزان واگن در شرکت واگن‌پارس فراهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا