در سال‌های اخیر، شاهد ورود استارت‌آپ‌های جدید فناوری که با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ به بازار عرضه می‌شوند، با طراحی‌های UX نوآورانه و نویدبخش تغییر شیوه‌ی کار صنعت حمل و نقل و لجستیک به بازار کار بودیم. اما، بسیاری از این استارت‌آپ‌های دیجیتال نیاز بیشتری به آنچه شرکت‌ها و فورواردهای لجستیک قدیمی دارند یعنی، دانش عمیق از صنعت و شبکه‌ی جهانی شرکا و نمایندگان دارند. تغییرات دیجیتال، به کندی صورت می گیرد. در طول این مدت، شرکت‌های لجستیک و حمل و نقل‌های تثبیت‌شده برای تسریع تحول دیجیتال خود برای تقویت موقعیت رقابتی خود و ارائه یک تجربه عالی برای مشتری تلاش کرده‌اند. طراحی UX موثر یک توانمندساز است که دری را به روی قابلیت‌های مهم فناوری لجستیک مانند فرآیندهای حمل و نقل ساده، دید بهتر و بهبود خدمات مشتری باز می‌کند. مزایای بالقوه این قابلیت‌ها، مانند کاهش هزینه‌ها، حفظ مشتری بیشتر، و رشد سریع‌تر، تنها در صورت استفاده کامل از نرم‌افزار قابل باز شدن است. اینجاست که تجربه کاربر تفاوت را ایجاد می کند. اگر کاربران نتوانند نحوه استفاده از یک ویژگی را بیابند یا آن را خیلی خسته کننده بدانند، طراحی هیچ هدفی ندارد. این صنعت در نقطه‌ی حساسی قرار دارد، باید به پیشرفت تجربه‌ی دیجیتال برای مشتریان ادامه دهد و همچنین بر نحوه ارائه یک تجربه‌ی کاربری مدرن برای کارمندان تمرکز کند. یک تجربه‌ی کاربری آسان برای استفاده، بدون نشتی اطلاعات، بسیار با ارزش است، بنابراین کارمندان آینده‌نگر نقش‌های مدیریت لجستیک و حمل و نقل را به عنوان یک حرفه‌ی جذاب می‌یابند. نرم‌افزارهای آینده و سیستم‌های فنی حمل و نقل آنقدر کاربرپسند و مطلوب هستند که مردم عاشق استفاده از آن‌ها هستند.

UX ابزاری برای پیشرفت لجستیک

در سال‌های اخیر، شاهد ورود استارت‌آپ‌های جدید و فناوری‌هایی که با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ به بازار عرضه می‌شوند و با طراحی‌های UX نوآورانه و نویدبخش تغییر شیوه‌ی کار صنعت حمل و نقل و لجستیک به بازار کار بودیم. اما، بسیاری از این استارت‌آپ‌های دیجیتال نیاز بیشتری به آنچه شرکت‌ها و فورواردهای لجستیک قدیمی دارند؛ یعنی، دانش عمیق از صنعت و شبکه‌ی جهانی شرکا و نمایندگان دارند. تغییرات دیجیتال، به کندی صورت می‌گیرد. در طول این مدت، شرکت‌های لجستیک و حمل و نقل‌های تثبیت‌شده برای تسریع تحول دیجیتال خود برای تقویت موقعیت رقابتی خود و ارائه یک تجربه‌ی عالی برای مشتری تلاش کرده‌اند.
طراحی UX موثر یک ابزار توانمندسازی است که دری را به روی قابلیت‌های مهم فناوری لجستیک مانند فرآیندهای حمل و نقل ساده، چشم‌انداز بهتر و همچنین بهبود خدمات مشتری باز می‌کند. مزایای بالقوه این قابلیت‌ها، مانند کاهش هزینه‌ها، حفظ مشتری بیشتر، و رشد سریع‌تر، تنها در صورت استفاده کامل از نرم‌افزار قابل بهره‌برداری است. اینجاست که تجربه کاربر، تفاوت را ایجاد می کند. اگر کاربران نتوانند نحوه استفاده از یک ویژگی را بیابند یا آن را خیلی خسته کننده بدانند، طراحی هیچ هدفی ندارد.
این صنعت در نقطه‌ی حساسی قرار دارد، باید به پیشرفت تجربه‌ی دیجیتال برای مشتریان ادامه دهد و همچنین بر نحوه ارائه‌ی یک تجربه‌ی کاربری مدرن برای کارمندان تمرکز کند. یک تجربه‌ی کاربری آسان برای استفاده، بدون نشتی اطلاعات، بسیار باارزش است، بنابراین، کارمندان آینده‌نگر نقش‌های مدیریت لجستیک و حمل و نقل را به عنوان یک حرفه‌ی جذاب می‌یابند. نرم‌افزارهای آینده و سیستم‌های فنی حمل و نقل آنقدر کاربرپسند و مطلوب هستند که مردم تمایل به استفاده از آن‌ها را دارند.

منبع: supplychainbrain.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا