مناقصه‌ی پیمانکاری عملیات اجرایی ابنیه و تاسیسات ترمینال باربری بهاباد – استان یزد

موضوع: عملیات اجرایی ترمینال باربری بهاباد-استان یزد

شرکت سریر لجستیک کویر (سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به تعیین پیمانکار عملیات اجرایی ترمینال باربری بهاباد (استان یزد)، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله­‌ای به شماره TK40101 اقدام نماید. از کلیه شرکت‌­های دارای توانایی، تخصص و تجربه کاری مرتبط دعوت به عمل می آید از زمان انتشار آگهی تا مهلت مشخص شده به شرح ذیل نسبت به دریافت اسناد مربوطه اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۹۰۷۳۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

خلاصه شرح کار: پیمانکاری عملیات اجرایی ابنیه و تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ترمینال باربری بهاباد در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع

محل انجام کار: استان یزد، شهرستان بهاباد، ناحیه صنعتی بهاباد

شروع انجام کار: بلافاصله بعد از تعیین برنده مناقصه

مدت زمان اجرای کار: ۱۲ ماه شمسی تحویل موقت و ۱۲ ماه شمسی دوره تضمین و تحویل نهایی

محل دریافت و تحویل اسناد: تهران- محله ونک- بزرگراه کردستان- خیابان برزیل شرقی- پلاک ۳- ساختمان ریبون- طبقه ۸ واحد ۸۲ – کد پستی ۱۴۳۵۷۱۳۵۹۵ واحد مالی

مهلت زمانی دریافت اسناد: پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

جلسه توجیهی و بازدید سایت: از ساعت ۱۰ الی ۱۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ در محل احداث ترمینال باربری بهاباد

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴

محل و زمان بازگشایی پاکت‌های الف و ب: مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ در محل آدرس دریافت و تحویل اسناد

مدت اعتبار پیشنهاد: سه (۳) ماه از تاریخ ارائه پیشنهاد با قابلیت تمدید به مدت سه (۳) ماه دیگر (جمعاً ۶ ماه)

نوع و مبلغ تضمین: یک فقره ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط به مبلغ هشت (۸) میلیارد ریال که توسط یکی از بانک‌­های مجاز صادر و امضا شده باشد و برای مدت ۳ ماه از تاریخ ارائه پیشنهادات اعتبار داشته و قابل تمدید به مدت  ۳ ماه (جمعاً ۶ ماه) باشد یا واریز وجه صدرالاشاره به حساب شماره  ۳۱۰۰۰۰۷۰۷۰۰۴۰  نزد بانک سپه شعبه اسفندیار به نام شرکت سریر لجستیک کویر (سهامی خاص). لازم به ذکر است به پیشنهادهای فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ملاحظات:

  1. شرکت‌کنندگان در مناقصه می­‌باید حداقل دارای صلاحیت رتبه ۵ ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و امکانات مالی و تجهیزاتی متناسب با اجرای موضوع مناقصه را داشته باشند.
  2. امکان شرکت در مناقصه به صورت مشارکتی (کنسرسیوم) مجاز نیست.
  3. به پیشنهادهای مشروط، مبهم و مخدوش و پیشنهادهایی که با شرایط مندرج در آگهی یا اسناد مناقصه اختلاف داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر تحویل داده شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  4. هزینه تکثیر اسناد مناقصه مبلغ دو (۲) میلیون ریال است که می‌باید به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۷۰۷۰۰۴۰ نزد بانک سپه شعبه اسفندیار به نام شرکت سریر لجستیک کویر (سهامی خاص) واریز و اصل رسید آن در زمان مراجعه برای دریافت اسناد ارائه شود. امکان واریز وجه مذکور و دریافت اسناد از طریق وبسایت شرکت سریر لجستیک به آدرس https://sarirlogistic.com نیز پس از انتشار آگهی فراهم می‌­باشد. در هر دو صورت (حضوری یا اینترنتی) خریدار می­‌بایست کپی کارت ملی و معرفی‌­نامه رسمی ارائه دهد.
  5. هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  6. شرکت سریر لجستیک کویر (سهامی خاص) در قبول یا رد تمام پیشنهادات دریافتی بدون آنکه نیاز به ذکر دلیل باشد مختار بوده و شرکت‌کنندگان ضمن پذیرش این امر، با تهیه اسناد حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب می­‌نمایند.
  7. سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است که با تهیه اسناد در اختیار متقاضیان گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا