قابل اطمینان، سبز و سریع

حمل و نقل ریلی: قابل اطمینان، سبز و سریع

اگر مسیر تحویل از روی زمین باشد، حمل و نقل ریلی یک روش حمل و نقلی مناسب به شمار می‌آید که به طور شگفت انگیزی سریع، ایمن، قابل اعتماد بوده و با تاخیرهای کمی مواجه است.
هنگام برنامه‌ریزی حمل و نقل محموله‌ی خود، مهمترین عامل تقریباً همیشه رعایت تاریخ تحویل آن است. بنابراین انتخاب یک روش حمل و نقل لجستیک که نوید قابل اعتماد بودن را می‌دهد، عاملی کلیدی است. و حمل و نقل ریلی این را ارائه می دهد. قطارها عمدتا تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرند و ظرفیت روی ریل ها به شدت توسط مسئولین راه آهن کنترل می شود، بنابراین هرگز با ترافیک مواجه نخواهید شد.
علاوه بر این، حمل و نقل ریلی برای جابجایی محموله‌های زمینی گزینه ای است که از نظر زیست محیطی قابل توجه است. چراکه با استفاده از الکتریسیته حداقل سطوح CO2 را منتشر می کند و بنابراین حمل بارهای بزرگ در بسیاری از واگن ها و در فواصل طولانی در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل سبزتر است.
جایی که حمل و نقل ریلی باری خودش را نشان می دهد، امنیت بالای بار است. فیلم‌های قدیمی و داستان‌های تاریخی، سرقت‌های بزرگ قطار و دزدی کالاهایی را که با خود حمل می‌کنند، به تصویر می‌کشند. در حالی که در واقع کاملا برعکس است. سرقت از قطارهای باری بسیار نادر است. راه‌آهن‌ها و پایانه‌های باری، فضاهایی بسیار امن با نرخ پایین فعالیت مجرمانه هستند و بنابراین امن‌ترین راه برای حمل و نقل کالاهای شما از طریق زمین هستند.

 

منبع: hillebrand.com

 

#سریر#سریرلجستیک#سریر_لجستیک_هوشمند_ایرانیان#لجستیک#حمل_ریلی
#sarirllogisitc#sarirlogistics#logistics#logisticsmanagement#logisticscompany#logisticssolutions#freigth#freightforwarding#freightforwarder#freighttransportation#freightbroker#rail#railway#railways#railings#railwayindustry#railindustry

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا