مناقصه عمومی خرید ۲۰۰ دستگاه لبه‌بلند تیپ اروپایی(نوبت دوم)

شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان (سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به خرید ۲۰۰ (دویست) دستگاه واگن لبه‌بلند معدنی تیپ اروپایی با ظرفیت تقریبی ۶۸ تن از تولیدکنندگان معتبر داخلی، از طریق برگزاری مناقصه‌ی عمومی به شماره‌ی T40102 اقدام نماید. لذا از کلیه‌ی شرکت‌های دارای توانایی، تخصص و تجربه‌ی کاری مرتبط دعوت به عمل می‌آید از زمان انتشار آگهی نوبت دوم تا مهلت مشخص به شرح ذیل نسبت به دریافت اسناد مربوطه اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۹۰۷۳۰ تماس حاصل فرمایند.

محل دریافت و تحویل اسناد:

تهران، محله‌ی ونک، بزرگراه کردستان، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۳، ساختمان ریبون، طبقه‌ی ۸، واحد ۸۲-کد پستی ۱۴۳۵۷۱۳۵۹۵ واحد بازرگانی

مهلت زمانی دریافت اسناد:

پایان وقت اداری (ساعت ۱۷) روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

مهلت زمانی ارائه‌ی پیشنهادات:

پایان وقت اداری (ساعت ۱۷) روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

محل و زمان بازگشایی پاکت‌های الف و ب:

روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ در محل آدرس شرکت(فوق الذکر)

مدت اعتبار پیشنهاد:

سه (۳) ماه با قابلیت تمدید به مدت سه(۳) ماه دیگر(جمعا ۶ ماه)

نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

یک فقره ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ یکصد (۱۰۰) میلیارد ریال در قالب ضمانت‌نامه بدون قید و شرط که توسط یکی از بانک‌های مجاز صادر و امضا شده باشد و برای مدت ۳ ماه از تاریخ پایان پیشنهادات اعتبار داشته و قابل تمدید باشد یا واریز وجه صدرالاشاره به حساب شماره‌ ۳۱۰۰۰۰۶۱۴۸۴۶۱ نزد بانک سپه شعبه‌ی اسفندیار به نام شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان (سهامی خاص). لازم به ذکر است به پیشنهادهای فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ملاحظات:

۱- شرکت‌کنندگان در مناقصه می‌باید دارای مجوز تولید واگن باری از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باشد.

۲- امکان شرکت در مناقصه به صورت مشارکتی (کنسرسیوم) میسر است.

۳- به پیشنهادهای مشروط، مبهم و مخدوش و پیشنهادهایی که با شرایط مندرج در آگهی یا اسناد مناقصه اختلاف داشته باشند و یا بعد از مدت مهلت مقرر تحویل داده شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- هزینه‌ی تکثیر اسناد مناقصه پنجاه (۵۰) میلیون ریال است که می‌باید به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۶۱۴۸۴۶۱ بانک سپه شعبه‌ی اسفندیار به نام شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان (سهامی خاص) واریز و اصل رسید آن در زمان مراجعه برای دریافت اسناد ارائه شود.

۵- هزینه‌ی انتشار آگهی بر عهده‌ی برنده‌ی مناقصه خواهد بود.

۶- شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان (سهامی خاص) در قبول یا رد تمام پیشنهادهای دریافتی مختار بوده و شرکت‌کنندگان در مناقصه حق هر گونه اعتراضی در آینده را از خود سلب می‌نمایند.

۷- سایر اطلاعات و جزئیات معامله در اسناد مناقصه مندرج است که در اختیار متقاضیان گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا